Gospodarka magazynowa w przedsiebiorstwie produkcyjnym

Wraz ze koleją poziomie bycia, wszechogarniającym nas pośpiechem, często jest tak, że nieprzemyślane zakupy pierwszej potrzeby realizujemy w niedalekich sklepach czy dyskontach, i po dłuższe raz w tygodniu czy raz na dwa tygodnie jeździmy do konkretnych sklepów, w których potrafimy uzyskać dosłownie wszystko. Począwszy od żywności (pieczywo, nabiał, wędliny, mrożonki, produkty suche czy w puszkach), poprzez kosmetyki (dla nas, dzieci), środki zdrowe i higieny, aż do napojów (wody, soki, słodkie napoje gazowane), alkoholu czy słodyczy.

Oczywiście kupić tu też możemy „świeże” warzywa, efekty i mięso. Ale czy aby na pewno świeże? Tej gwarancji nie przedstawiać nie będziemy biorąc mięso w sklepie. Upiększone, nasmarowane różnej maści preparatami mięso błyszczy się i niemalże wdzięczy do nas, trafiając do obrotu. I jeśli market dołączy do ostatniego szczególnie atrakcyjną cenę mięso płynie z półek i właśnie nieliczni zastanowią się i … wyjdą do hurtowni mięsa. Oczywiście można zdecydować się na taki obrót w markecie, ale to swoista okazja, piękna sztuka ciała w doskonałej cenie. Przychodzimy do domu, a tam mięsko już tak apetycznie i efektownie nie wygląda, czasami nawet nie pachnie.

Przewaga hurtowni mięsa nad mięsem dostępnym w hipermarketach czy dyskontach jest wielka. Przede wszystkim dlatego, że żadna hurtownia ciała nie zaryzykuje sprzedaży nieświeżego towaru, przez jaki może stracić dobrą firmę, użytkowników oraz dochód. Kolejna sprawa, hurtownia kupując mięso wykorzystuje go zawsze tyle, ile jest wstanie sprzedać rzeczywiście. I że obok sprzedaży hurtowej otworzy punkt sprzedaży detalicznej rynek jest dany. I nawet wyższe niż w hipermarketach ceny nie są w bycie zniechęcić klientów do kupowania mięsa w hurtowniach. Płacimy, bowiem, za świeże, pełnowartościowe mięso, jakie z pewnością pozytywnie wpłynie na polskie zdrowie.

Biorąc pod uwagę powyższe niekwestionowanym umieszcza się zwycięstwo hurtowni mięsa nad kupieniem go w szybkich sieciach handlowych. Jakość, gwarancja kreatywności i cenie odżywcze to role, które rodzą się nie mieć wartości określonej w walucie.